Re: [TEKNIK] Ubuntu smider mig ud (logger mig af)

Magnus Pedersen skrev:
Jan Trøjgaard wrote:
Jeg tror at det er den funktion, der hedder lås session, der har været
aktiveret. Jeg bruger den ikke selv, men det lyder som den.
Mon ikke det har været nogle skidte opengl symlinks i den gamle driver-pakker der har fået X til at gå ned pga en openGL screensaver?

Og så har (x)dm genstartet X ?

Jo, det har været det. Jeg prøvede lige at køre glxgears, inden jeg opdaterede driveren og bum, jeg blev smidt ud! Så det har været noget opengl snask!

Anders