Re: [TEKNIK] Ubuntu smider mig ud (logger mig af)

Jan Trøjgaard wrote:
Anders M wrote:

Jan Hertel wrote:
Gider du måske sådan konkret fortælle, hvad du gjorde - eventuelt
hvilken kommando/pakke (og måske hvilket kort du har)? Det kunne være
andre kunne få glæde heraf en (anden) dag?
Øh? Som nævnt, jeg installerede den nyeste nvidia driver.
Så har du fået en hurtigere grafikafvikling på systemet med i prisen.

Ingen hokus pokus. Bare kør installationsfilen (uden X-server slået til).

Anders
Jeg tror at det er den funktion, der hedder lås session, der har været
aktiveret. Jeg bruger den ikke selv, men det lyder som den.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Mon ikke det har været nogle skidte opengl symlinks i den gamle driver-pakker der har fået X til at gå ned pga en openGL screensaver?

Og så har (x)dm genstartet X ?

/Magnus