Re: [TEKNIK] Ordbogs modul til Kbabel

Niels Rasmussen wrote:
> Jeg har været inde på det link du foreslog, men er det muligt at downloade
> det
> hele i een TAR-bolle, eller _skal_  jeg ind og downloade hver fil ??

Hov, jeg var lidt for doven da jeg linkede, jeg kunne nemlig selv ikke lige
få websvn til at makke ret, det er kun een fil du skal bruge..

Jeg har smidt kompendiet her:
http://suse.linuxin.dk/da.compendium.po

Det er som nævnt Erik Kjær Pedersens kompendium til KDE, det følger i meget
vid udstrækning Dansk-gruppens ordliste.

Her findes det kompendium som vi bruger til openSUSE - det er en modificeret
udgave af førnævnte.
http://suse.linuxin.dk/opensuse-da.po

Her er en ultra-kort howto i at bruge kompendierne:
http://en.opensuse.org/Translation-da#openSUSE-da_PO-kompendium

Du kan selv tilføje flere ord, og rette i de tilfælde hvor du ønsker at
bruge en anden oversættelse.

Hvad er det i øvrigt for et oversættelsesprojekt det drejer sig om?

Jeg vil desuden råde dig til at tilslutte dig Dansk-gruppen.dk og evt. hoppe
på vores IRC-kanal: sslug@sslug

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk