Re: [TEKNIK] Ubuntu smider mig ud (logger mig af)

Jan Trøjgaard wrote:
Bliver din session ikke bare låst, så andre ikke kan bruge dit skrivebord.
Det er ikke standard, det der sker der, så du må have sat featuren på et
aller andet tidspunkt.

Nope, jeg bliver smidt ud til login vinduet. Jeg har intet ændret i nogen opsætninger.

Det sker når screensaveren starter, har jeg fundet ud af.

Anders