Re: [TEKNIK] Ordbogs modul til Kbabel

Niels Rasmussen wrote:
> Jeg søger et ordbogsmodul til brug i Kbabel, til at hjælpe mig lidt på
> vej, men jeg kan sgutte finde det.
>
> Er der nogen af jer der ved hvordan man bedst implementerer dette samt
> hvor jeg kan få fat i de nødvendige filer ?

Jeg er lidt i tvivl om præcis hvad du mener med ordbogsmodul.

Jeg har stavekontrol i kbabel, jeg tror det er aspell der bruges, men kan
ikke udelukke det er ispell, da jeg har begge installeret.

Hvis du er interesseret i noget til at slå ord op, kan man f.eks. bruge et
såkaldt PO-kompendium, f.eks. er der et her, som Erik Kjær Pedersen har
lavet til KDE-oversættelserne:
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/da/messages/

Derudover findes der en lang række ressourcer på nettet man kan bruge. Jeg
tror ikke det er den slags du er interesseret i, men sig til hvis du vil
have en mindre liste.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk