Re: [TEKNIK] Kalender og addresse-bog

Flemming Bjerke skrev:

<--- klip --->

Og nu kommer den onde (måske): Findes der software så også windowsbrugere
kan opdatere den slags oplysninger fra en linux-server? F.eks. kunne det
være regnskabsafdelingen ikke lige ville slippe det windows-program de
havde brugt de sidste mange år, men de ville gerne kunne dele kalender og
adressebog med de mange linux-brugere.

iCal http://en.wikipedia.org/wiki/Ical skulle vist kunne klare det. For eksempel kan jeg udveksle oplysninger mellem min (private) Google Kalender og min (arbejds) Outlook kalender (og min ligeledes private Evolution kalender). Læs eventuelt fra http://www.google.com/support/calendar/ eller mere præcist http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=34578&hl=da eller google videre.

-- /Jan