Re: [TEKNIK] Anbefaling af color laser printer?

Christoffer Holm Kjølbæk wrote:

> Jeg har også en Phaser 6120, og den virker rigtig godt med linux.
> Driveren lå på CDen og skulle bare kopieres ind i Cups mappen, så kørte
> det.
>
> Det eneste jeg ikke kan få til at virke, er at skrive to sider på en
> side. Altså så den bliver lavet i halvstørrelse. Men det er nu til at
> leve med :)
>
> /Christoffer

Har du prøvet at se efter om der er nyere drivere tilgængeligt på den
adresse jeg angav tidligere ?

Jeg kunne nu godt have brugt en duplex enhed (skrivning oå begge
sider)...synd at den koster lidt over kr. 1.700 :-(

En af de features der imponerer mig er at printeren trods alt skriver 20
sider i minuttet i sort/hvid, og ellers er smart not til at selv at
skifte til sort/hvid udskrift når man printer i farve, hvis der ikke er
farve på en given udprintet side. Brilliant ved udprintning af større
dokumenter med enkelte billeder ind i mellem.

Regards
A.Grandt
--
Black Hole: Where the universe made a Divide by Zero.