Re: [TEKNIK] Anbefaling af color laser printer?

fre, 09 03 2007 kl. 18:13 +0100, skrev Asbjorn Grandt:
> Jeg har haft gode erfaringer med Xerox Phaser 6120, man kan hente
> drivere online hos Xerox. Der er 1 års on-site support på maskinen.

Jeg har også en Phaser 6120, og den virker rigtig godt med linux.
Driveren lå på CDen og skulle bare kopieres ind i Cups mappen, så kørte
det.

Det eneste jeg ikke kan få til at virke, er at skrive to sider på en
side. Altså så den bliver lavet i halvstørrelse. Men det er nu til at
leve med :)

/Christoffer