Re: [TEKNIK] DVD image

Sat, 10 Mar 2007 12:02:50 +0100, Jens Bang <sslug@sslug> skrev:

En af mine venner har brug for en DVD jeg har liggende. Så den må jeg jo sende
til ham, men da han bor i USA tager det en evighed og han har selvfølgelig
brug for den ASAP. :-)

Så inden jeg smider den afsted ville jeg lige fabrikere et image af den, som
han så kan få via FTP eller noget. Man hvordan gør jeg det?
sslug@sslug ~]$ vobcopy -m

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205