DVD image

En af mine venner har brug for en DVD jeg har liggende. Så den må jeg jo sende
til ham, men da han bor i USA tager det en evighed og han har selvfølgelig
brug for den ASAP. :-)

Så inden jeg smider den afsted ville jeg lige fabrikere et image af den, som
han så kan få via FTP eller noget. Man hvordan gør jeg det?

Det skal nævnes at det er en film DVD, ikke en data DVD.

Jeg ved godt at det måske ikke er 100% lovligt, men så længe jeg rent faktisk
sender DVD'en til ham, mener jeg ikke at jeg det er rigtig alvorligt.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Death: to stop sinning suddenly.