RE: [TEKNIK] Sløve diske på proliant dl-585

> Hej
>
> Jeg har en proliant dl-585 der synes noget langsom når jeg foretager
> kopiereinger af en større samling filer, og enkelte større filer.
> Maskinen er baseret på gentoo med vserver-kerne og cciss er
> kompileret
> ind i kernen.Hastigheden ligger på ca 5 MB/s. Jeg oplever
> ligeledes at
> hastigheden ved de første 250 til 300 MB af en stor fil kan runde 60
> MB/s, for så at falde drastisk. Om det er harware relateret eller
> kernerelateret kan jeg ikke rigtig greje. Maskinen er sat op
> [...]

Hej

Hvad for nogle type diske anvendes der i maskine ? Spin-hastighed har faktisk meget
at skulle sige.

Hvilken block-size anvendes der på RAID-controlleren ?

PS.

Har du prøvet HP Forums ? Her plejer man at kunne få god hjælp til den slags ting.

Med venlig hilsen / Regards

Frank Larsen
Kimik IT A/S
PO Box 740