SSH mod AD authentication

Hej liste,

- den her er svær...

- jeg har en SuSE10.2 box som laver authentication mod et W2003 AD. Det virker
fint, det er defineret i YaST/User/Authentication, use SAMBA. Altså hvis
brugeren egon ikke findes lokalt på maskinen, men findes i AD't, så er der
logon og alle er glade.

- hvis nu jeg gerne vil logge på udefra med ssh - og stadig som brugeren egon,
der jo ikke findes lokalt, eh, hvor/hvad er det så jeg skal skrive i
/etc/pam.d/sshd - for det er vel der jeg skal hen?

-og et tillægsspørgsmål; efter at have rettet i /etc/pam.d/sshd, skal jeg så
genstarte/reloade noget og i givet fald, hvad?

1000 tak!

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard