Re: [TEKNIK] Optage fra tv-kort

Christian Iversen wrote:

Faktisk er saa7134-chippen en ganske glimrende digitizer. Du kan bruge fx
transcode eller mencoder til at optage ting fra det. Brug tvtime til at se
fjernsyn live - jeg gør selv begge dele med stor tilfredshed.

Problemet er at jeg ikke kan få optagelse til at virke, da jeg kørte Windows havde jeg stor glæde af kortet da det gemmer direkte i mpg2, men det hjælper jo ikke når jeg kun kan se det live, og ikke optage.

MVH

Jesper