Re: [TEKNIK] Optage fra tv-kort

Jesper Thorup Nielsen wrote:

> Øv, det er de, chipen er en "Philips Semiconductors SAA7134 Video
> Broadcast Decoder", så må jeg jo nok hellere købe et

Faktisk er saa7134-chippen en ganske glimrende digitizer. Du kan bruge fx
transcode eller mencoder til at optage ting fra det. Brug tvtime til at se
fjernsyn live - jeg gør selv begge dele med stor tilfredshed.

--
| Christian Iversen       |                Jam? Fuck off               |
| sslug@sslug |                                            |