Re: [TEKNIK] Optage fra tv-kort

PS.
Hvis du hat et simpelt framegrabber kort uden hardware mpeg-encoder så ved jeg ikke hvordan man gør. Det gamle winTV kort ligger på hylden og samler støv sigen jeg anskaffede
PVR350-kortet.

Øv, det er de, chipen er en "Philips Semiconductors SAA7134 Video Broadcast Decoder", så må jeg jo nok hellere købe et

PVR350-kort, eller er der noget der er bedre når jeg nu skal til at have muldvarpen frem?

MVH

Jesper