Program til at lave cd- eller dvd-covers

Hej,

Hvilket program bruger I til at lave covers til enten cd'er eller dvd'er i Linux? Jeg har kigget på kcdlabel, men det er vidst kun bagsiden, man laver her (og det billede jeg indsatte var alt for stort, og jeg kunne ikke gøre noget ved det).

Jeg regner med at bruge Gimp, men den template der findes her, er i 300dpi og kun til "fronten" af coveret.

Hvad skal man bruge? Hvad er nemmest at gå til?

Anders