Re: [TEKNIK] reset af bash shell

Kommandoerne i scriptet er indbyggede kommandoer i sh, hvorfor det virker
på alle Unix systemer.

Jeg tror vi taler forbi hinanden, og jeg uddyber:

Mit kald til wine indgår allerede i et script, eller rettere Makefil i stil med:
all:
cd src && make
wine NSIS/makensis setup.nsi

Det er altså efter at have kørt make, at problemet optræder.
Og jeg vil gerne undgå at skulle lægge kaldet til wine ud i et særskilt script som du foreslog. Jeg vil gerne at make var uafhængig af et eksternt script.

/ Kristian