PostScript og font

Hej

Jeg har lavet et PostScript som benøtter fontene "Times-Italic" og
"Times-Roman". Jeg har ikke nogle fonte i programmet så ghostscript
bruger sine fonte går jeg ud fra. Her får jeg ikke nogle Æ, Ø, Å, æ,
ø, å. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få en font in i mit progam som kan
løse problemet. Jeg har prøvet at lave et PostScript output fra groff
med de samme fonte og bogstaver og det virker fint. Jeg havde så håbet
at jeg kunne få fontene ud af groff outputet og over i mit PostScript
program, men de lader sig ikke lige isolere fra resten af groff
outputed (i PostScript), side layout etc. Er der nogle der har nogle
råd til mig om hvad jeg kan gøre for at få de danske bogstaver til at
komme frem i mit PostScript program.
Tak
/Mikkel