smbfs not supported by kernel

hi Gurus,

- jeg har lige fyret op under min spritnye SuSE10 Pro - helt traditionelt, no
sweat.
- indtil at jeg lige ville mounte et par SMB shares på noget backup hardware.
Ups, så går det galt når jeg...

#mount -t smbfs //IP-AF-SMB-MASKINE /mnt

så får jeg

"smbfs not supported by kernel"

What??? Hva' fanden. Jeg har da altid kunnet, osv... Og YAST siger at alt
SAMBA er installeret. Hvad mangler jeg?
Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard