Re: [TEKNIK] PostFix

du mangler:
  virtual_mailbox_domains = example.com
der fortæller postfix hvilke domæner der er virtuelle

  virtual_mailbox_base = /sti/til/mappe
der fortæller postfix hvor de virtuelle brugere skal have deres mail gemt

der er sikkert mere, men prøv dig frem :)
http://www.postfix.org/VIRTUAL_README.html er god læsning, selvom det
er engelsk.

-Doc

--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)