Re: [TEKNIK] reset af bash shell

Kristian Nørgaard wrote:

Jeg har et program, som efter eksekvering efterlader min bash shell i uorden.
<snip>
Kan jeg genoprette min shell på en anden måde UDEN at vinduet cleares?

Jeg plejer at åbne en ny terminal :-)

Hvis det er et program jeg selv har skrevet finder og retter jeg fejlen, hvis ikke overvejer jeg oftest om jeg kan få funktionalliteten på anden vis...

Men det svarer jo ikke direkte på dit spørgsmål ;-)

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quartet:      http://www.anagrammer.dk