Re: [TEKNIK] Udev problemer med SuSE 10.0 - SOLVED

Martin Berg wrote:
> Jeg har lige installeret et nyt ASUS bundkort med
> en AMD64 CPU og har ved samme lejlighed opgraderet
> til SuSE 10.0, 64 bit.
>
> I forbindelse med dette har jeg fået noget ballade
> med udev:

Nå - i modsætning til SuSE 9.2, hvor jeg ikke kunne
få diverse chown og chmod udført fra boot.local på
devices i /dev til at overleve, så kan dette lade sig
gøre under SuSE 10.0.

Dermed har jeg fået mit problem løst med en stabel
mknod, chown og chmod i /etc/init.d/boot.local.

Venlig hilsen

Martin Berg