Re: [TEKNIK] avisynth.dll

On Fri, 21 Apr 2006 09:20:00 +0200
Lars wrote:

> mplayer -playlist playWindowsMedianyheder.aframe

   Ja, minsandten! Det var da rart at vide - så behøver man ikke
at grave eller scripte den del af det.

> virker det fint. Jeg kan ikke få det til at virke direkte fra browseren. Kan
> Debian have lavet en wrapper, der tilføjer playlist-option'en?

   Det kan de jo sagtens have fundet på, og det prøvede jeg, men
uden held, i preferences->helper applications. Et lille script
mplay-asx med kommandoen:

   mplayer -playlist $@

   Det er lidt underligt, at Mozilla påstår at den ikke ved,
hvordan den skal håndtere filen, når jeg har angivet det i
helper-appl.

   Hvis Mozilla altid skal spørge, så kan man åbne med "vælg selv
applikation" eller save.

   Når man i denne situation angiver det samme script (mplay-asx)
så går det glat.

   Da DR kun ændrer dato og tidspkt. i URL'en kan man også bruge
den tidligere viste direkte kommando i et script (med lidt dato-
manipulation) og det er egentlig det bedste.

   Jeg gætter på, at det er en MS-fejl af dem, som leverandøren
ikke har tænkt sig at rette på.

   Mange tak/Donald