SV: [TEKNIK] avisynth.dll

[klip]
>    Når jeg prøver at åbne DR TV-avis direkte med mozilla/mplayer
> får mplayer en fil (se ndf.) som den prøver at åbne med
> forskellige tools, bl.a. avisynth.dll som er en scripting maskine
> for video/audio. Det ville sikkert ikke lykkes, for ASX filen har
> vist ikke noget med Avisynth at gøre. Men alligevel, dumt at få
> den fejlmeddelelse! Avisynth bruges af Mplayer til at lave demux -
> tror jeg nok, i hvert fald er det i demux at der forekommer en
> open og init af avi.
[klip]

Jeg har prøvet at gemme filen fra dr og afspille den med:

mplayer playWindowsMedianyheder.aframe

og med samme negative resultat som dig. Hvis jeg til gengæld bruger:

mplayer -playlist playWindowsMedianyheder.aframe

virker det fint. Jeg kan ikke få det til at virke direkte fra browseren. Kan
Debian have lavet en wrapper, der tilføjer playlist-option'en?

Mange hilsner

Lars