Re: [TEKNIK] Nu router

Torsdag 20 april 2006 08:56 skrev Peter Makholm:

> Når du har forsøgt med rj45-hulet til "console" så har du brugt et
> netkabel med RJ45 i begge ender ikke?

Niks, jeg har brugt det medfølgende blå kabel der ganske rigtigt har rj 45
i begge ender men der medfølger også en løs rj45/seriel adapter som jeg
da formoder at jeg har prøvet med, nu er det jo knap 5 år siden jeg
forsøgte mig ;-)

mvh/gert
--
I value kindness to human beings first of all, and kindness to
animals.  I don't respect the law; I have a total irreverence for