Re: [TEKNIK] avisynth.dll

On Thu, 20 Apr 2006 13:16:04 +0200
Michael wrote:

> Ovenstående fejlmeddelelse tyder på, at du har en gammel version af
> mplayer?

Min version er:
MPlayer 1.0pre7try2-3.4.3 (C) 2000-2005 MPlayer Team

Det er også pre7 du har. Da jeg har installeret direkte fra
source, så kan der jo være nogle "distro-patches" fra Debian, som
jeg ikke har fået med.

Fx. kan Debian have disabled at Mplayer åbner avisynth.dll som
der jo faktisk ikke er brug for her. Eller måske Debian har
fået lavet en avisynth.dll til codec-samlingen?

Avisynth er en synthesizer som også kan noget andet, MPlayer
bruger - jeg er ikke helt sikker på hvad/hvordan, men den
forekommer i source således:
demux_avs.c: * Demuxer for avisynth
[...]
AVS->dll = LoadLibraryA("avisynth.dll");