Re: [TEKNIK] Nu router

Gert Holtoft <sslug@sslug> writes:

> Never mind, gik på fjernarkivet det er en SOHO77, men hvis du har
> indgangen til den som rj45 stik må der jo være forskel på æskerne
> Jeg har kun 2 rj45 "huller" i min en til console(som jeg aldrig har fået
> til at virke) en en til ethernet til switchen, og derudover en telefon
> indgang.

Når du har forsøgt med rj45-hulet til "console" så har du brugt et
netkabel med RJ45 i begge ender ikke?

Det er forkert, for det er sikkert en seriel-port. Så man skal have
fat i et serielkabel med et RJ45-stik i den ene ende.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either