Re: [TEKNIK] Nu router

Anders Gnistrup wrote:

Hej Jeppe

Tak for svaret. Det var netop noget sådan noget, for mig ukendt, jeg var bange for. Jeg har _meget_ dårlige erfaringer med Tele2 hvorfor jeg vælger din løsning nummer 1. Og ja, routeren er god. Den har stort set kørt 100% de sidste 5 år.

Hvis du ikke lige kan huske hvordan man konfigurere en SOHO77 så er der "nem" hjælp på denne side:

http://www.kauf.dk/sohofaq/

/Frank