Re: [TEKNIK] Nu router

Onsdag 19 april 2006 21:40 skrev Martin Seebach:

> Mit bedste bud på en foolproof version: Køb en ethernet router (f.eks.
> Linksys WRT el.lign) og sæt på indersiden af din Cisco, og lav alt
> konfiguration gennem den.

Er det så "nemt" som beskrevet, jeg har tænkt i de baner et godt stykke
tid men ikke villet investere i hardware som måske virker.

Er fremgangsmåden at lukke helt op for SOHO'en - lukke af for dhcp fra den
og så sætte alt opsætning i den nye router ??

mvh/gert
--
There are times when truth is stranger than fiction and lunch time is
one of them.