Re: [TEKNIK] Nu router

Hej Gert

Min stammer faktisk også fra World Onlin's tid ;-) Der er nok flere versioner af SOHO'en da min også skal have et RJ45 til ethernet (dvs routeren er en gateway mellem ADSL netværk og et lokalt ethernet). Der er desuden en DHCP server indbygget. Det få mig til at overveje om det er en 77'er du har? Det virker mere som om det er et modem.

Men jeg har dog stadig ikke fået svar på det grundlæggene spørgsmål. Er der en entydig identification af routeren fra Tele2's side eller kan den skiftes ud med en hvilken som helst ADSL router?