Re: [TEKNIK] Nu router

Onsdag 19 april 2006 18:05 skrev Anders Gnistrup:
> Hej
>
> Jeg har en efterhånden noget aldrene router Cisco SOHO77 router. Den
> fulgte med dengang jeg fik linien. Den fungere sådan set rigtig fint
> bortset fra at den er rasene besværlig at konfigurer. Det foregår med
> en telnetforbindelse og en pokkers masse kommandoer. Fint nok hvis man
> kan huske dem (men det kan jeg ikke).
>
> Så spørgsmålet er om jeg kan gå ned og købe en hvilken som helst anden
> ADSL router og bare sætte på? Den store jokker er om routeren skal give
> sig til kende med et user/password. Det er nemlig væk for lang tid
> [...]

Jeg har faktisk et sådant gammelt uhyre i drift (fra World Online's tid),
du kan ikke bytte den ud med en alm/gængs router, SOHO'en skal have et
telefonkabel i måsen, hvor de alm/gængse routere skal have et  RJ45
netkabel

mvh/gert
--
It's not reality or how you perceive things that's important -- it's
what you're taking for it...