Re: [TEKNIK] Trådløs netkort HP Pavilion zv5240

Michael Rasmussen skrev:

On Tue, 18 Apr 2006 12:53:27 +0000, Korsgaard wrote:

sslug@sslug ~]# iwconfig lo no wireless extensions.

eth0      no wireless extensions.

sit0      no wireless extensions.

sslug@sslug ~]#

Har jeg så et kerneproblem? eller er det fordi at kortet ikke er "tændt"?
Det skal jeg ikke lige kunne svare på:
Bor du i København? Så kunne du eventuelt gå til dette møde:
http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenK%C3%B8benhavn

Hvis ikke du kan komme til det, kan du også komme til dette møde, hvor
jeg er mødeansvarlig. Så vil jeg kikke på det:
http://wiki.sslug.dk/index.php/Torsdag_d._20_april_-_NBI

Alternativt dette møde i Roskilde:
http://wiki.sslug.dk/index.php/Installparty

PS. vil du ikke godt undlade at topposte:-)

Tak for svaret.

Nej jeg kan desværre nok ikke komme, da jeg bor i Svendborg:-(

Jens Korsgaard.

Skal nok huske ikke at topposte. Var ikke klar over dette.