Re: [TEKNIK] Trådløs netkort HP Pavilion zv5240

Hej Michael.
Tak for dit svar. Jeg får flg. output fra "iwconfig":

sslug@sslug ~]# iwconfig
lo        no wireless extensions.

eth0      no wireless extensions.

sit0      no wireless extensions.

sslug@sslug ~]#

Har jeg så et kerneproblem? eller er det fordi at kortet ikke er "tændt"?

Med venlig hilsen
Jens Korsaard