Trådløs netkort HP Pavilion zv5240

Hej alle sammen.

Har lige meldt mig ind sslug og tilmeldt mig "Novice" gruppen da jeg har installeret fedora 5 på min notebook HP 5240Zv (Pavilion).

Jeg har både Windows XP og FC5 installeret på samme harddisk.

Jeg har fået det meste af mit hardware til at virke!

Dog i min notebook er der installeret et trådløst "Broadcom MaxPerformance 54g (802.11g)" netkort.

Under Windows skal jeg tænde og slukke kortet på en speciel knap på tastaturet. (Wireless button on/off). Når kortet er tændt er der lys i knappen!

Jeg kan ikke "få lys i knappen" under FC5. Jeg har forsøgt at lede efter en driver, der passer til mit tastatur, men dog uden held indtil videre.

Jeg har fulgt denne vejledning: http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawiki/index.php/Installation

Når jeg laver en;

/usr/sbin/ndiswrapper -l får jeg flg. svar fra maskinen:

Installed ndis drivers:
bcmwl5          driver present

Den skriver altså ikke som forventet "hardware present".

Jeg tror dette skyldes, at jeg ikke kan "tænde" mit wireless kort.

Er der nogen der kan hjælpe mig.

Jens Korsgaard.