SV: SV: SV: [TEKNIK] Ghost8 til linuxharddisk.

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Erik Jakobsen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 17. april 2006 17:38
Til: sslug@sslug
Emne: Re: SV: SV: [TEKNIK] Ghost8 til linuxharddisk.

Peter Meyland wrote:
> Hejsa
>
> Nej, det gør jeg ikke, jeg har et system hvor jeg installerer Windows via en installationsshare og alle personlige data ligger i brugerens profil.
>
> Mvh Peter

Vil du godt fortælle mig det i detaljer, hvordan du gør ?

Erik

Det vil jeg gerne, men er det ikke lidt OT for denne liste?

Men, i meget korte træk, skal du:
1. køre setupmgr.exe fra XP cd'en og angive en installationsshare
2. have en bootcd med en netværksklient som forbinder sig til installationsshare.

Hvis du skal have mere at vide kan vi snakke sammen via mail

Mvh Peter