Re: [TEKNIK] mailto i firef ox -> åbne thunderbird

On Wed, Apr 12, 2006 at 11:26:11AM +0200, Carl Andersen wrote:

> Et indspark
> Hvordan sættes det så op hvis jeg vil have at Firefox skal åbne når jeg
> klikker på et link i Thunderbird( har aldrig fundet ud af det) :-(

I Ubuntu / Gnome2:
System->Indstillinger->foretrukneProgrammer
Her sætter man browser til det ønskede, evt. egen path
til egen installeret browser.

Jeg har ikke fundet ud af hvordan det gøres "rå" i Thunderbird
men måske dette
http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/linuxurls.html
kan hjælpe videre?

PS.
Når du svarer på indlæg så må du meget gerne "klippe" i det
citerede og kun medtage det nødvendige for at følge med .

Hjælp til begyndere af news og mail:
  http://www.sslug.dk/liste/regler.shtml   (punkt 7)
  http://usenet.dk/info/skriveteknik.html