Re: [TEKNIK] mailto i firefox -> åbne thunder bird

Doc Nielsen wrote:

On 12/04/06, Atte André Jensen <sslug@sslug> wrote:

Hejsa

Når jeg klikker på et link i thunderbird åbner firefox fint siden. Men
når jeg klikker på et mailto link i firefox åbner thunderbird ikke med
en ny mail til adressen.

Hvordan opnår jeg dette? Jeg kører debian/stable...

user_pref("network.protocol-handler.app.mailto","mozilla-thunderbird");

nok sagt?
-Doc

Et indspark
Hvordan sættes det så op hvis jeg vil have at Firefox skal åbne når jeg klikker på et link i Thunderbird( har aldrig fundet ud af det) :-(

--
Med venlig hilsen
Carl Andersen http://www.vectorlinux.dk - Dansk portal for VectorLinux