Re: [TEKNIK] gentoo, postgresql med php-pgsql

Lars Brandi Jensen wrote:
E. Sjørlund wrote:

Gentoo, emerge problem
Hvor er det jeg skal ind for at sikre, at postgresql bliver kompileret med php-pgsql?

#nano /etc/make.conf

Tilføj til USE postgres og php

emerge php postgresql

Tak for svarene, det løser desværre ikke mit problem.
Det er vist apache, der skal understøtte php-pgsql og hverken php selv eller postgresql.
Jeg kan kun finde php-pgsql i en version til php5, og den dur ikke sammen med saldi (endnu da). Måske har gentoo pakket den ind sammen med noget andet, jeg kan ikke finde den.