Re: [TEKNIK] problemer med rækkefølgen af loedede moduler

On Sat, Apr 08, 2006 at 11:38:43PM +0200, Magnus Pedersen wrote:

> Ja, jeg tænkte det nok var noget i den retning, hvordan tvang du dem
> tilbage i den rigtige rækkefølge?

Ja, rettede rækkefølgen de blev indlæst i. Nu kører jeg ikke med debian,
så du må selv finde en løsning. Hvis du ikke kan ændre rækkefølgen kan
du bygge det ene modul ind i kernen, så skulle det gerne blive til det
første interface

/kallenberg