Re: [TEKNIK] problemer med rækkefølgen af loedede moduler

Kristian Kallenberg wrote:
On Sat, Apr 08, 2006 at 11:22:28PM +0200, Magnus Pedersen wrote:

Debian testing, kerne 2.6.15 og udev

Fra den ene dag til den anden er der blevet byttet om på to af mine netværksinterfaces. eth1 og eth2. Før var eth2 et ieee1394 interface, det er pludselig blevet til eth1, dette gør at mit wifi er holdt op med at virke.

Jeg har været ude for det samme. Årsagen var at modulerne blev indlæst i
en anden rækkefølge

/kallenberg

Ja, jeg tænkte det nok var noget i den retning, hvordan tvang du dem tilbage i den rigtige rækkefølge?

/Magnus
--
"Ford, you're turning into a penguin. Stop it."
	Douglas Adams 1952-2001