Re: [TEKNIK] Hvilket netkort?

John Vang Poulsen wrote:
> Har i et godt bud på USB trådløs(e)54 Mbit netkort, der virker out of
> the box, i henholdsvis Ubuntu 6.06 eller opensuse 10.1?

Jeg har valgt at undgå bøvlet - og så købe en linksys WRT54GL - skifte
firmwaren ud med f.eks. en fra http://www.dd-wrt.com
Dernæst kan man sætte routen i host-mode - og så blot tilkoble via det
almindelige trådede netkort.

Måske ikke så fikst, men så har man da samtidig en switch - hvis man vil
koble flere enheder til.

Mvh