RE: [TEKNIK] Hvordan sendes en fil med "Mail"?

> UNIX / Linux?

> Det vil ikke virke på binære filer.
>
> Mvh
> Martin

En anden mulighed er at bruge 'nail' (fås som rpm og som source). Den kan sende atatchments
i form af

nail -s "subject" -a file1 -a file2 sslug@sslug < mail_body

Hilsen Søren

PS bruger den selv i en appliction der laver pdf-dokumenter og skal sende dem til brugere..