Re: [SIGNATUR] Fornyelse af digital signatur

Jørgen Heesche wrote:

> Det vil være fint hvis den nye Signatur*.html lægges i min downloadnappe:
> /home/<user>/Download.
> Så kan jeg flytte den til .oces og  lave en pks12-fil med perlscriptet.
> Men grunden til mit spørgsmål er, at jeg er nervøs for at Danid's
> selvbetjeningsløsning går videre og selv forsøger installation i Firefox.

windows xp + firefox 3.0 laver i hvert fald automatisk import i firefox
og man kan ikke eksportere den igen.

windows xp + firefox 3.5.5 virker ikke på html filen,
den kan ikke lave/gemme pkcs12.

kan ikke huske i linux, jeg bruger shell/perl scriptet på html filen.

> Jeg forøvrigt netop nu opdaget en masse *.zip filer i
> .oces/opensign/plugins
> ls plugins:
> 3NnssqddSacu5ygXtQu4/  kRAWPoDaBOQpmMFaj6nN/  U8Lc8p9sUsawYDnOUVdc/
> 8Ch7W7dabmzQy13zxaO6/  mLwPGnRTqxDAe3uLZWmk/  VjCZIEQs0fb70cvbLYtz/
> fUdzdwXGj84VlIJsMkeL/  qbyuaOYH0HybZzGO61uT/  wBaHEjvwa8tce5Xutwa6/
> kneeZpMzcDiDyrUIKRYF/  RaIoUEi97a3XtFvaoW1Y/  ZG5t2kTXxfi5oVidOLzO/
>
> Eks.:
>
> ls 3NnssqddSacu5ygXtQu4/
> jsse.zip
>
> Hvor kommer de filer fra?

opensign/plugins filerne er vist når man logger på et sted der bruger en
java.login system, jeg formoder der laves ny fil hver gang og at de kun
er temporær og måske bør slettes igen på et tidspunkt.
(se på datoen af filerne)
Desværre ingen manual om dette hos DANiD....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]