Re: [SIGNATUR] Fornyelse af digital signatur

Frank Damgaard wrote:
Jørgen Heesche wrote:
Det vil være fint hvis den nye Signatur*.html lægges i min downloadnappe:
/home/<user>/Download.
Så kan jeg flytte den til .oces og  lave en pks12-fil med perlscriptet.
Men grunden til mit spørgsmål er, at jeg er nervøs for at Danid's
selvbetjeningsløsning går videre og selv forsøger installation i Firefox.

windows xp + firefox 3.0 laver i hvert fald automatisk import i firefox
og man kan ikke eksportere den igen.

windows xp + firefox 3.5.5 virker ikke på html filen,
den kan ikke lave/gemme pkcs12.

kan ikke huske i linux, jeg bruger shell/perl scriptet på html filen.

Første skridt i installationen må vel være download af html filen; det er måske muligt at afbryde så snart filen er der.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]