Re: [SIGNATUR] og sikker email med denne

Gerd Schirner wrote:
til foregående tråd:: jeg har gjort som du skriver, min evolution version (under ubuntu 8.10) kan bare ikke. Jeg har brugt et døgn på det, for pokker. nu kommer det generelle svar, og vild/vejledning til andre:(helst det sidste):

nyeste info vdr. sikker email:
gårs dato, den 3. februar, modtog jeg et tlf.opkald fra danID.
Det blev meddelt mig høfligst af en medarbejder, at der var pålagt ham at meddele mig følgende: 1.import af .cer filen er testet af danID med Thunderbird 3.0.1
2.fra den 1.juli, i forbindelse med den nye nemID, vil der være
 TELEFONSUPPORT TIL FOLK MED ET UBUNTU STYRESYSTEM
(jeg har under it-politik givet udtryk for min glæde over dette)

3 når tiden er ved at være inde, vil der på www.nemid.nu være yderligere info.

Det anførte link åbner https://danid.dk/demosite/,
som ikke virker ordentligt. (Linux, Firefox 2.0)

Direkte indtastning af  https://danid.dk/nu giver

A system error reading a resource occurred!
Server error 404
Not Found

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]