Re: SV: [SIGNATUR] Burde fornyet signatur ikke kunne åbne gamlemails?

Hej Peter

Tak for svaret. Jeg har siddet og kigget lidt på det, og jeg har været
dum nok til at slette de private nøgler både fra Firefox og Evolution.

Så der er vidst ikke rigtig noget at gøre, desværre :)

/Christoffer

søn, 21 10 2007 kl. 14:31 +0200, skrev Peter Lind Damkjær:
> Hej Christoffer,
>
> Der er nu ikke noget i fornyelsesprocessen, der automatisk overskriver den gamle signatur, så hvis du ikke selv har slettet eller overskrevet din gamle signatur, må den ligge et eller andet sted i dit system.
>
> En af årsagerne til at forny certifikatet er netop at erstatte kryptonøglerne for at gøre livet for en angriber så surt som muligt.

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]