Fra: Christoffer Holm Kjølbæk [mailto:sslug@sslug
Sendt: lø 13-10-2007 00:04
Til: sslug@sslug
Emne: [SIGNATUR] Burde fornyet signatur ikke kunne åbne gamlemails?

Hej

Jeg har for 14 dage siden opdateret min digitale signatur, og fik i den
forbindelse overskrevet min gamle signatur. Jeg troede dog ikke det
ville betyde noget, men nu kan jeg se, at jeg ikke længere kan åbne
mails krypteret til den gamle signatur.

Burde der ikke være en eller anden form for bagudkompabilitet?
Er det muligt at hente sin gamle "private key" et sted?

På forhånd tak

Gode hilsner
Christoffer Kjølbæk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]