Re: SV: [SIGNATUR] Flytte TDC signaturen fra windows til Linux

Ivar Madsen skrev:

> og fik så en DS.p12 fil, som firefox uden problemmer ville indlæse.

Jeg har så fundet ud af at mit problem med java og firefox skyldes at jeg
køre med 64 bit java,  og der ikke findes noget 64 bit plugin.
Konqueror har så ikke problemer med at køre 64 bit java, og ser heller ikke
ud til at have problemmer med at installere den digitale signatur fra
DS.p12 filen.
MEN det virker bare ikke, kan ikke logge på sider der kræver den digitale
signatur, og TDC hotline melder pas, de har ikke forstand på andet end IE
Og en microskopisk smule firefox:-(

Så er der nogen her der har et hint til hvad jeg gør for at få det til at
virke under konqueror?

Eller skal jeg til at installere 32 bit firefox? for at kunne logge på sådan
noget som skat.dk som kræver java & digital signatur,,,

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]