Fra: Morten Ø. Christensen [mailto:sslug@sslug
Sendt: fr 05-10-2007 02:46
Til: sslug@sslug
Emne: Re: [SIGNATUR] Flytte TDC signaturen fra windows til Linux

Torsdag den 4. Oktober 2007 skrev Ivar Madsen:
> Jeg kan ikke få JAVA til at virke, og nu VIL jeg altså have en TDC
> signatur. Jeg er derfor nødsaget til at oprette den på windows, og så
> flytte den over på min Linux.
> Men hvordan gør jeg det?
> TDC hotline har ikke nogen bud.

Læs følgende vejledning:
http://www.lind-damkjaer.dk/moreDS/DigitalSignaturMozilla_v0.1.pdf

Og eventuelt følgende tråd:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2007_06/

/Morten

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]