Re: [SIGNATUR] Flytte TDC signaturen fra windows til Linux

Christoffer Holm Kjølbæk skrev:

> Har du prøvet Opera under Linux?

Det er meget længe siden, jeg sidst prøvede Opera, syntes ikke om den, men
har da installeret den nu.Det lykkes også at få den til at finde stien til
min JAVA, Men
http://www.java.com/en/download/installed.jsp?detect=jre&try=2 at verficere
siger at JAVA ikke køre.

> Jeg brugte den da jeg skulle forny min, og det virkede fint. Derefter
> kunne jeg så tage en backup af signaturen til en PKCS12 fil, eller hvad
> de hedder, og importere den i andre programmer.

Uden JAVA så virker det ikke:-(

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]